جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که با هدف رفع ایرادات موجود در بینی انجام می شود. در این نوع جراحی برخی از افراد می خواهند که فرم بینی شان زیاد تغییر نکند و حالت طبیعی خود را حفظ نماید به همین علت جراحان بینی به آن ها جراحی بینی طبیعی را پیشنهاد می دهند.به این نکته نیز توجه داشته باشید کسانی که دارای بینی گوشتی هستند ، جراحان بینی معمولا با توجه به ویژگی هایی که این نوع بینی دارد در زمان مشاوره به آن ها مدل بینی طبیعی را پیشنهاد می دهند تا بهترین نتیجه را از انجام این جراحی به دست آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله پیش رو از دکتر کیوان خوشخو ، بهترین جراح پلاستیک صورت و بینی در تهران ، توصیه می شود.

جراحی بینی طبیعی - دکتر کیوان خوشخو در تهران

 

ویژگی های جراحی بینی طبیعی چیست ؟

  • در عمل دماغ به صورت طبیعی چین های اطراف بینی حفظ می شود.
  • نوک بینی زیاد سربالا و نوک تیز نمی شود.
  • در این مدل بینی قوسی بر روی بینی وجود ندارد یا به صورت نا محسوس وجود دارد.
  • سوراخ های بینی حالت طبیعی خود را دارند.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر خوشخو

تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی

همانطور که گفته شد در این نوع عمل پزشک سعی می کند تنها ایرادات و مشکلات بینی را از بین ببرد و تا جایی که امکان دارد اندازه طبیعی دماغ را حفظ کند. چرا که در این نوع از جراحی تغییرات بسیار کمی بر روی دماغ اعمال خواهد شد تا به وسیله آن تناسب و هارمونی طبیعی تری به چهره فرد بخشیده شود. در حالی که در جراحی بینی فانتزی ، اندازه دماغ متقاضی به مقدار بسیار زیادی کوچک و نو ک آن بیش از حد سربالا خواهد شد که این مسئله باعث خارج شدن فرم بینی از حالت طبیعی می شود.
البته همواره توصیه می گردد که قبل از انجام هر نوع جراحی ابتدا درباره انتظارات و توقعات خود از نتیجه عمل با پزشک صحبت کنید. پزشک نیز با توجه به شرایط شما بهترین فرم بینی را به شما پیشنهاد می دهد. یکی از مهم ترین تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی در مدت زمان دوره نقاهت و عوارض جانبی آن ها می باشد. همانطور که گفته شد در رینوپلاستی از نوع طبیعی تغییرات بسیار کمی بر روی استخوان و ساختار دماغ اعمال خواهد شد. از همین رو عوارض جانبی مانند تورم ، کبودی و خونریزی بسیار کم بوده و متقاضی سریع تر بهبود پیدا می کند. اما در نوع فانتزی آن نه تنها دوره نقاهت طولانی تر می شود بلکه ممکن است علاوه بر تورم ، کبودی و خونریزی عوارض شدید تری مانند ایجاد مشکلات تنفسی و ضعف بویایی برای فرد متقاضی پیش بیاید.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر خوشخو

کاندیدای عمل بینی طبیعی

تمامی افرادی که از لحاظ جسمانی ، روحی و روانی سلامتی کامل دارند می توانند این نوع عمل را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که اشخاصی که هنوز سن رشد آن ها به پایان نرسیده است ، نمی توانند عمل زیبایی دماغ را انجام دهند؛ چرا که قبل از پایان یافتن دوران بلوغ تمامی اعضای چهره همانند سایر اندام های بدن در حال رشد هستند ، به همین خاطر جراحان بینی توصیه می کنند جراحی بینی طبیعی در تهران ، در این زمان انجام نشود و آن را تا پایان دوران بلوغ به تعویق بیاندازند. علاوه بر آن اشخاصی که قبلا عمل جراحی زیبایی دماغ انجام داده اند و از نتیجه آن ناراضی هستند باید بدانند که حتما باید یک سال از عمل بینی طبیعی قبلی آن ها گذشته باشد. لازم به گفت است ؛ از آنجایی که در زمان انجام جراحی خون زیادی از دست می رود ، اشخاصی که در انعقاد خون دچار مشکل هستند یا به بیماری هموفیلی مبتلا اند باید قبل از انجام آن با پزشک معالج خود مشورت کنند.

 

جراحی بینی طبیعی در تهران - دکتر خوشخو

فواید عمل بینی طبیعی

اكثر افرادی که متقاضی اين نوع عمل هستند یا از فرم ظاهری بینی خود رضایت ندارند یا دارای مشکلاتی همچون نقص مادرزادی و تنفسی هستند. این افراد معمولا به دلیل وجود این مشکلات از حضور در اجتماع و مکان های عمومی اجتناب می کنند. به همین علت می توان گفت انجام عمل زیبایی بینی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس افراد شود. بنابراین افرادی که از فرم بینی خود ناراضی هستند و می خواهند در فرم آن تغییر خیلی کمی ایجاد شود می توانند از این روش استفاده کنند.

جراحی بینی طبیعی به سبک دکتر کیوان خوشخو ، جراح بینی تهران

جراحی بینی طبیعی چگونه انجام می شود ؟

در عمل زیبایی بینی به صورت طبیعی ، پس از انتخاب یک دکتر بینی خوب و مجرب ، او با یکی از تکنیک های جراحي بیني باز یا بسته اقدام به اعمال تغییرات بر روی بینی می کند. در روش باز یک برش کوچک برای جدا کردن پوست از اسکلت بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز اعمال می گردد. در این روش جراحی بینی طبیعی در تهران ، جراح بینی خوب در تهران دکتر خوشخو دید مستقیم برای اعمال تغییرات بر روی بینی دارد و احتمال غیر قرینگی کاهش می یابد. اما در روش بسته هیچ برشی بر روی بینی ایجاد نشده و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

 

جراحی بینی طبیعی

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

  • از آن جا که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود ، پس فرد زمان کافی برای تحقیق و انتخاب جراح پلاستیمک و بینی خوب را دارد.
  • برای انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی تهران ، می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از انتخاب جراح زیبایی بینی مورد نظر برای مشاوره به مطب او رفته و انتظارات خود را از عمل بیني به او بگویید تا او بتواند به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح و متخصص گوش و حلق و بینی بینی مورد نظر را مشاهده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر هزینه به هر پزشکی مراجعه نکنید.

 

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی مردانه

آقایان زمانی که برای جراحی دماغ مراجعه می کنند می خواهند که جذبه و حالت مردانگی چهره شان بعد از جراحی زیبایی بینی تغییر نکند به همین علت بیشتر آقایان اقدام به این نوع عمل می کنند.

اقدامات قبل از جراحی بینی طبیعی

  1. به دلیل اهمیت بسیار زیاد جراح در رضایت بخش بودن نتیجه عمل زیبایی بینی ، اولین اقدام انتخاب یک جراح پلاستیک بینی خوب در تهران است که در این زمینه تبحر زیادی داشته باشد.
  2. بعد از اینکه تحقیقات لازم را انجام داده و یک دکتر بینی مجرب را انتخاب کردید ، طی جلسه مشاوره ترتیب داده شده در رابطه با توقعاتتان از عمل بینی طبیعی با ایشان به گفتگو بپردازید.
  3. مطلع نمودن پزشک از مواردی همچون بیماری های مزمنی که به آن ها مبتلا هستید ، حساسیت های دارویی و غذایی و داروهای خاص مصرفی تان لازم و ضروری است.
  4. جراحان بینی برای بررسی نسبت تناسب اجزای صورت شما ، یکسری عکسبرداری را برای تان تجویز می کنند که حتماً باید آن ها را انجام دهید.
  5. انجام تست بارداری و آزمایشات دیگری که متخصص گوش و حلق و بینی برای اطلاع از سلامت شما برای تان تجویز میکند ، ضروری است.
  6. قبل از انجام پروسه به مدت 8 ساعت چیزی میل نکرده و یک شام بسیار سبک میل کنید.
  7. به مدت 2 هفته از کشیدن سیگار که موجب کم شدن میزان اکسیژن خون می گردد بپرهیزید.
  8. رقیق شدن خون عارضه ای است که در اثر مصرف داروهایی مانند وارفارین ایجاد می شود ، لازم است به مدت 2 ماه قبل از این پروسه از مصرف اینگونه داروها اجتناب نمایید.

 

جراحی بینی طبیعی

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

  1. بیمار بعد از جراحی به اتاق ریکاوری منتقل شده وتا چند ساعت از خوردن و آشامیدن منع می شود.
  2. بعد از گذشت چند ساعت بیمار مجاز به نوشیدن مقداری آب و آبمیوه های طبیعی می باشد.
  3. بیمار در روزهای ابتدایی باید غذاهای نرم مصرف کند.
  4. به هیچ وجه از مواد غذایی سفت بعد از جراحی بینی طبیعی در تهران ، استفاده نکنید.
  5. چند بالشت در هنگام خواب در زیر سر خود بگذارید.
  6. کارهای سنگین انجام ندهید.
  7. سر خود را به سمت پایین خم نکرده و در هنگام عطسه کردن دهان خود را تا حد ممکن باز کنید تا حداقل فشار ممکن به بینی تان وارد شود.

 

جراحی بینی طبیعی

عوارض جراحی بینی طبیعی

افراد معمولاً قبل از عمل سوالات زیادی در رابطه با این جراحی زیبایی از پزشک خود پرسیده و نگرانی های زیادی دارند که عمده نگرانی آن ها در رابطه با عوارض ناشی از عمل بینی طبیعی در تهران ، می باشد. نکته ای که افراد باید در رابطه با این موضوع مد نظر قرار دهند این است که نه تنها جراحي بیني بلکه هر روش جراحی درمانی یا زیبایی که لازمه انجام آن ایجاد برش بر روی پوست و تغییر در بافت های بدن باشد با یکسری عوارض برای افراد همراه خواهد بود که البته عوارض ناشی از آن به مراتب بسیار کمتر از سایر روش های جراحی می باشد. عوارض جراحی طبیعی دماغ به دو دسته ذیل تقسیم می گردند :

عوارض عمومی :

این عوارض که شامل درد ، کبودی ، التهاب و تورم هستند کاملاً موقتی و بعد از جراحی شایع هستند و بعد از مدتی برطرف خواهند. بروز این عوارض اجتناب ناپذیر بوده و در تمامی بیماران بعد از جراحی بینی طبیعی و البته با شدت متفاوت بروز خواهد کرد. دلیل تفاوت شدت این عوارض عوامل مختلفی همچون نوع بینی ، میزان ایرادات بینی ، ویژگی های بدنی فرد و همچنین میزان تبجر جراح می باشد. با داشتن رژیم غذایی مناسب ، نحوه خوابیدن و استحمام درست ، رعایت اقداماتی همچون پرهیز از مصرف نوشیدن های الکلی و دخانیات ، زدن چسب بر روی بینی و غیره می توانید در روند رفع این عوارض تسریع ایجاد کنید.

عوارض غیرعمومی :

همانطور که از نام آن پیداست در همه افراد بروز نکرده و در بیشتر موارد دلیل بروز چنین عوارضی عدم انتخاب پزشکی متبحر و مجرب و همچنین عدم توجه به رعایت نکات مراقبتی بعد از جراحی می باشد. چسبندگی بینی و بروز مشکلات تنفسی از جمله عوارضی هستند که بروز آن ها بعد از جراحی شایع نبوده ولی احتمال بروز آن ها وجود دارد. بیشتر نارضایتی افراد از عمل به تغییرات ایجاد شده در بینی و فرم بینی بعد از آن مربوط می شود. اگر جراح به خوبی با آناتومی و ساختار بینی آشنا بوده و کاملاً بر تکنیک های جراحی مسلط باشد احتمال بروز چنین نارضایتی هایی به حداقل خواهد رسید. البته باید این را هم گفت که در برخی موارد با وجود درخشان بودن نتایج و تغییرات ایجاد شده ، باز فرد بنا به دلایل متعددی همچون داشتن انتظارات غیر منطقی ، بیش از حد کمال گرا و وسواس بودن از نتایج حاصل شده ابراز نارضایتی می کند که این موضوع دیگر به تبحر و مهارت جراح ارتباطی ندارد.

فیلم جراحی بینی طبیعی و نچرال

هدف از چسب زدن به بینی بعد از عمل بینی طبیعی

چسب زدن به بینی بعد از جراحی برای کمک به کنترل تورم در بینی انجام می شود. بینی در اوایل جراحی ، متورم است و این تورم خصوصاً در اطراف نوک بینی ، مشهود تر است. چسب زدن باعث وارد آمدن یک فشار کنترل شده بر روی پوست شده و از باز شدن پوست و بافت نرم بینی ، جلوگیری می کند. بعلاوه ، بعد از جراحی بینی طبیعی ، شکل پایه بینی به دلیل تغییر یافتن شکل غضروف و استخوان ، عوض می شود. چسب زدن به پوست بینی کمک می کند تا با شکل جدید بینی سازگار شود.

 

تکنیک های جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی با دو دستاورد متفاوت تحت عناوین جراحی باز و جراحی بسته قابل اجرا می باشد. در روش باز ، پزشک فرایند عمل جراحی را با خلق یک برش کوچک واقع در ستونچه بینی ، آغاز می کند. جراحی بسته ، شامل برش هایی است که تنها در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شوند. انتخاب روش انجام جراحی ، به صلاحدید پزشک ، برای دستیابی به بهترین نتیجه ، انجام می شود.

جراحی به روش باز

در مواردی که جراحی بینی طبیعی در تهران با دکتر خوشخو ، باید با دسترسی به چارچوب داخل بینی انجام شود ، جراح ، تکنیک باز را انتخاب می نماید. در این روند ، یک برش در عرض ستونچه بینی ایجاد می شود و پزشک ، پوست بینی را بالا زده و به طور کامل به ساختار داخلی بینی احاطه می یابد. این دستاورد دارای مزایای بسیاری بوده و با توجه به وسیع بودن میدان دید جراح در ساختار داخلی بینی ، حتی ظریف ترین تغییرات نیز قابل اجرا می باشد.

جراحی به روش بسته

این روش جراحی ، شامل دسترسی به بینی برای شکل دهی آن از طریق برش هایی است که منحصراً در داخل بینی ایجاد شده اند. جراحی بسته برای اصلاحات جزئی مناسب می باشد. این روش ، کمتر تهاجمی بوده و این بدان معناست که سرعت فرایند بهبود ، در آن بیشتر بوده و دوره ریکاوری در آن کوتاه تر است. بعلاوه ، تورم بعد از جراحی نیز ، در مقایسه با فرایند باز ، کمتر می باشد.

جراحی بینی باز و بسته - دکتر کیوان خوشخو

نکاتی مهم در خصوص کنترل تورم بعد از جراحی بینی طبیعی

  1. دستورالعمل های جراح خود را با دقت دنبال کنید. پزشک بهترین اقدامات را متناسب با شرایط بینی شما برای کنترل تورم و کبودی توصیه می کند.
  2. آبرسانی به بدن را فراموش نکنید. هر قدر آب بیشتری بنوشید ، احتمال احتباس مایع در بافت را بیشتر کاهش خواهد داد. بدین ترتیب ، میزان تورم نیز کاهش خواهد یافت.
  3. از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس سرد را بر روی پیشانی و گونه ها قرار دهید. این کار باعث کاهش یافتن تورم می شود.
  4. در زمان عطسه کردن ، دهان را باز کنید.
  5. با قرار دادن سر در موقعیت بالاتر نسبت به بدن ، از جریان شدید خود به بینی جلوگیری کرده و به این ترتیب به کاهش یافتن سطح تورم کمک می کنید.
  6. سیگار نکشید و الکل ننوشید. این دو محصول باعث به تعویق افتادن فرایند بهبود شده و در نتیجه ماندگاری تورم و کبودی را طولانی می کنند.
  7. صبور باشید و نگرش مثبت داشته باشید. تورم و کبودی که بعد از جراحی تجربه می شود شاید انتظار شما از نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد. نگران نباشید و صبر و حوصله به خرج دهید. یک سال زمان لازم است تا نتیجه نهایی عمل بینی در تهران نمایان شود.

عمل بینی طبیعی با لیزر

شاید در رسانه های ارتباطی ، تبلیغاتی از قبیل رینوپلاستی بینی طبیعی با لیزر به چشمتان خورده باشد و اگر داوطلب جراحی زیبایی بینی باشید ، کنجکاوی شما برانگیخته شده باشد که از این روش برای جراحی بینی تان با مدل طبیعی استفاده کنید. اهمیت و نقش پر رنگ تکنولوژی لیزر در همه حوزه ها از جمله حوزه پزشکی قابل انکار نیست ولی نکته ای که باید به دقت به آن توجه داشته باشید این است که تکنولوژی لیزر هنوز نتوانسته به این قابلیت دست پیدا کند که قادر باشد رینوپلاستی را انجام دهد. عمل زیبایی بینی جز به دست جراح متخصص بینی ، به هیچ روش دیگری ممکن نمی باشد. پزشک در فرایند عمل زیبایی بینی در انواع مختلف آن از جمله عمل بینی طبیعی ، از تکنولوژی لیزر برای ایجاد برش ها استفاده ، ایجاد برش با استفاده از تکنولوژی لیزر ، کمتر تهاجمی بوده و به سطح کیفیت فرایند می افزاید. بنابراین تبلیغاتی از قبیل جراحی بینی طبیعی با لیزر ، تبلیغاتی کذب است که پشتوانه علمی نداشته و تنها با هدف سودجویی عنوان می شود.

شستشوی بینی بعد از عمل بینی طبیعی

  1. یک جراحی بینی طبیعی موفقیت آمیز ، مسئولیت مشترک بین شما و بهترین دکتر عمل بینی تهران می باشد. شما به تخصص و مهارت پزشک اعتماد می کنید و وی نیز به دقت عمل شما در اجرای دستورالعمل های بعد از جراحی طبیعی بینی ، اعتماد می کند. در این بخش از مقاله ، توصیه های پزشک در خصوص شستشوی بینی بعد از عمل بینی طبیعی را مورد اشاره قرار می دهیم.
  2. تا زمانی که تمام انتظارات پیش بینی شده به خوبی پیش برود ، می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که صاحب بهترین نتیجه ممکن از عمل طبیعی بینی تان خواهید بود.
  3. بلافاصله بعد از جراحی زیبایی بینی ، نمی توانید بینی را بشویید. بینی شما پانسمان شده است و برای محافظت و پشتیبانی از آن ، اسپلینت بر روی آن قرار داده شده است. زمانی که این گچ برداشته می شود ، شستشوی داخل و خارج بینی بمنظور پیشگیری از بروز عفونت در بینی ، امری الزامی خواهد بود.
  4. بعد از پروسیجر ، پزشک به شما توصیه می کند که با استفاده از اسپری سالین ، 3 الی 5 بار در طول روز ، داخل بینی را مرطوب نگه دارید. همچنین مقداری خون خشک شده نیز در اطراف سوراخ های بینی شما جمع می شود که کاملاً نرمال بوده و با استفاده از روش های زیر می توانید آنها را تمیز کنید:
  5. از آب استریل یا محلول سالین استفاده کنید. گلوله های پنبه ای یا گاز استریل را به این محلول آغشته کرده و آن را به آرامی بر روی نقاطی که خون خشک شده در آن تجمع یافته است قرار دهید.
  6. برخی بیماران می پرسند که آیا می توانند از گوش پاک کن برای تمیز کردن خون خشک شده داخل بینی استفاده کنند یا خیر. استفاده از گوش پاک کن در نزدیکی لبه سوراخ های بینی ، بلامانع است ولی از فرو بردن گوش پاک کن یا هر شی ء دیگر به داخل بینی در طول فرایند بهبود ، باید جداً خودداری کنید چون این کار می تواند باعث آسیب دیدن بخش های بازسازی شده در چارچوب بینی شود.
  7. شما می توانید شستشوی خارج بینی را 7 الی 10 روز بعد از جراحی ، زمانی که اسپلینت بینی برداشته می شود ، آغاز کنید. حتماً تا 4 الی 6 هفته ، این کار را با ملایمت ادامه دهید. بعد از گذر این مدت زمان ، می توانید شستشوی نرمال بینی را از سر بگیرید.
  8. برای تمیز کردن داخل بینی ، بعد از برداشته شدن اسپلینت ، با هدف از بین رفتن پوسته های ناشی از خون خشک شده و مرطوب نگه داشتن داخل بینی ، شستشو را 4 الی 6 بار در روز انجام دهید. یک سرنگ بدون سوزن را با محلول سالین پر کرده و سر را جلوی سینک خم کنید. سپس محلول سالین را وارد سوراخ بینی کنید به طوریکه این محلول از سوراخ دیگر بیرون بزند. مراقب باشید محلول به گلوی شما راه پیدا نکند.
  9. سپس همین کار را در سوراخ دیگر بینی تکرار کنید. بعد از شستشوی بینی و خشک کردن آن ، از کرم های آنتی بیوتیک یا وازلین استفاده کنید.

 

هزینه عمل بینی طبیعی در تهران چقدر می باشد ؟

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران ، با توجه به دستمزد بهترین جراح پلاستیک صورت و بینی ، هزینه بیمارستان ، هزینه آزمایشات و داروها و غیره تعیین می شود.

عمل بینی طبیعی با قوس کم یا بدون قوس

سلیقه و اهداف افراد از انجام عمل زیبایی بینی متفاوت است از طرف دیگر هر یک مدل بینی مناسب تمامی چهره ها نیست. از این رو ممکن است برخی افراد در پروسه انجام جراحی بینی درخواست داشته باشند تا بینی آن ها به فرم طبیعی و کاملا بدون قوس و یا با قوس بسیار ملایم جراحی شود. در برخی موارد نیز ممکن است خود فرد تقاضای قوس در نمای نیم رخ را داشته باشد ، اما پزشک بر اساس دانش و همچنین آنالیز صورت و در نظر گرفتن قوانین زیبایی به بیمار پیشنهاد دهد تا هیچ گونه قوسی در نمای نیم رخ بینی ایجاد نشود و تیغه بینی کاملا صاف باشد تا زیبایی های چهره فرد بیشتر نمایان شود.

جراحی بینی گوشتی طبیعی

عمل زیبایی بینی های گوشتی با محدودیت های بسیاری همراه است که از اصلی ترین دلایل این موضوع می توان به پوست ضخیم و غضروف های ضعیف اشاره نمود. در برخی از موارد از آنجایی که ممکن است نتیجه خوبی از انجام عمل بینی گوشتی حاصل نشود ، پیشنهاد می شود فرد متقاضی از انجام این پروسه صرف نظر کند. اما در برخی موارد امکان انجام عمل رینوپلاستی میسر است. در اینصورت به بیشتر این افراد توصیه می شود تا بینی آن ها به فرم طبیعی جراحی شود تا در نهایت نتیجه خوبی کسب شود. اگر غضروف های بینی از کیفیت خوبی برخوردار باشند و یا پوست دارای غدد چربی زیادی نباشد در چنین شرایطی می توان بعد از انجام بررسی های لازم و در صورت درخواست بیمار ، بینی را به فرم های دیگر جراحی نمود. توصیه می شود در انتخاب مدل بینی حتما با جراح خود مشورت کنید.

عمل بینی طبیعی استخوانی

یکی از مدل های محبوب و بسیار پرطرفدار در انجام رینوپلاستی ، فرم طبیعی است ؛ چرا که این فرم از بینی مناسب تمامی چهره ها بوده و با گذشت زمان و افزایش سن ، همچنان در تناسب با چهره قرار دارد. از این رو افرادی که دارای بینی استخوانی هستند نیز می توانند با توجه به اهدافی که دارند ، درخواست عمل بینی به فرم طبیعی داشته باشند.

مزایای جراحی بینی به فرم طبیعی در تهران

خوب است بدانید که هر یک از مدل های جراحی با مزیت ها و ویژگی های خاص خود همراه است. به افرادی که به دنبال تغییرات چشمگیر از نتیجه رینوپلاستی هستند ، پیشنهاد می شود تا بینی خود را به فرم فانتزی جراحی نمایند ، این در حالی است که عمل بینی طبیعی بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال تغییرات محدود و برطرف کردن مشکلات بینی خود هستند. از آنجایی که در این پروسه تغییرات غیر عادی و مشهودی دیده نمی شود ، این جراحی برای بیشتر افراد به ویژه مردان بسیار مناسب است. همچنین چهره برخی از زنان نیز به دلیل ویژگی ها و آناتومی صورت آن ها لازم است حتما به فرم طبیعی جراحی شود تا در نهایت نتیجه رضایت بخشی حاصل شود. در ادامه به مهم ترین مزیت های جراحی بینی طبیعی در تهران با دکتر کیوان خوشخو ، اشاره شده است :

  1. مشکلات تنفسی و عملکردی بینی نیز اصلاح شده و بهبود پیدا می کند.
  2. مدت زمان انجام جراحی به فرم طبیعی کوتاه می باشد.
  3. بینی بعد از انجام این عمل دچار فرورفتگی نمی شود.
  4. عوارض جانبی عمل بینی طبیعی نسبت به جراحی بینی فانتزی بسیار کمتر است.
  5. از آنجایی پره های بینی در این فرم تغییر نمی کند و سایز بینی بیش از اندازه کوچک نمی شود ، ظاهر طبیعی بینی در نهایت حفظ خواهد شد.
  6. نتیجه این جراحی ثابت بوده و با گذشت زمان فرد را خسته و پشیمان نمی کند.
  7. این فرم بینی برای تمامی چهره ها و فرم های صورت مناسب می باشد.
  8. جراحی بینی طبیعی هم برای بینی های گوشتی و هم برای بینی های استخوانی مناسب بوده و با نتایج خوبی همراه است.
  9. افراد با هر سنی تا زمانی که شرایط انجام عمل زیبایی بینی را داشته باشند ، می توانند بینی خود را به فرم طبیعی عمل کنند.

جلسه مشاوره قبل از عمل بینی طبیعی در تهران

در جلسه مشاوره ، جراح بینی متبحر ، بینی افراد را با سایر اجزای چهره افراد بررسی و آنالیز می کند. از آنجایی که پوست بینی ، نوع بینی ، غضروف ها در نتیجه جراحی بینی طبیعی بسیار تاثیر گذار است ، جراح با در نظر گرفتن تمام مواردی که گفته شد ، بیمار را از نتیجه عمل بینی طبیعی آگاه می کند.

چه افرادی نباید جراحی بینی طبیعی انجام دهند ؟

  • کسانی که پروسه بلوغ آن ها هنوز به پایان نرسیده ، زیرا این افراد قبل از پایان دوره بلوغ ، پروسه رشد اعضای صورتشان مانند اندام های دیگر بدن فعال است ، از این رو متقاضیانی که در این رده سنی می باشند بهتر است جراحی بینی طبیعی انجام ندهند.
  • اشخاصی که قبلا جراحی انجام داده اند و قصد جراحی ترمیمی دارند و کمتر از یک سال از عمل بینی قبلی آن ها می گذرد.
  • متقاضیانی که در انعقاد خونشان مشکل وجود دارد و در صورت تمایل به انجام رینوپلاستی طبیعی باید درانتخاب یک جراح بینی خوب دقت داشته باشند.
  • بانوانی که زایمان دارند و باید به مدت 2 ماه بعد از زایمان خود صبر پیشه کنند و پس از آن اقدام به جراحی بینی خود کنند.

طریقه برطرف کردن انحراف سپتوم در جراحی بینی طبیعی

در هنگام عمل بینی طبیعی ، پزشک تمایل دارد سپتوم بینی را تا حدی که امکان دارد ، حفظ نماید. بنابراین تنها برآمدگی که بر روی سپتوم بینی افراد ایجاد شده و باعث خمیدگی آن شده را برطرف می کند. در صورت لزوم برای ایجاد فرم دهی طبیعی به بینی فرد می تواند از گرافت استفاده کند. گرافت غضروف در بهبود فرم ظاهری بینی طبیعی نقش بسزایی دارد زیرا استفاده از آن سبب تقویت و شکل دادن به ساختار نوک بینی بیماران می شود.