یکی از مسائلی که جراحان بینی بسیار با آن روبرو هستند این است که متقاضیان جراحی بینی خواستار جراحی بینی شبیه به یک عکس یا شبیه به یک فرد مشهور هستند.

جراحی بینی شبیه به یک عکس

امکان تغییر فرم بینی افراد به فرد دیگر به دو دلیل وجود ندارد:

منحصر به فرد بودن ویژگی های بینی هر فرد: برخی از متقاضیان با بینی های گوشتی خواستار این جراحی و تغییر فرم بینی خود به فرم بینی فردی هستند که قبل از عمل کردن بینی ، بینی اش استخوانی بوده است.

چنین چیزی به دلیل تفاوت ویژگی های بینی گوشتی و استخوانی امکان پذیر نمی باشد.

تناسب بینی با سایر اجزای صورت : بینی در مرکز چهره قرار گرفته و به دلیل اینکه برجسته می باشد تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره افراد دارد.

یک بینی ایده آل ، علاوه بر نداشتن نقص ظاهری با سایر اجزای صورت نیز در تناسب می باشد.

بینی فردی که در عکس است متناسب با اجزای صورت او جراحی شده است و ممکن است بینی او با اجزای صورت شما در تناسب نبوده و موجب نازیبایی چهره تان شود.

بنابراین جراحی بینی شبیه به یک عکس به هیچ عنوان معقول و منطقی نمی باشد.

جراحی بینی شبیه به یک عکس

هزینه جراحی بینی شبیه به یک عکس

هزینه جراحی به دلیل اینکه به فاکتورهای بسیاری همچون هزینه کلینیک یا بیمارستان، نوع بینی و میزان ایرادات موجود در آن، دستمزد جراح بینی و غیره بستگی دارد، پیش از معاینه دقیق بیمار امکان پذیر نمی باشد.

آیا بینی من با رینوپلاستی ، شبیه بینی سلبریتی مورد علاقه ام خواهد شد؟

بسیاری افراد تصور می کنند که سلبریتی ها تحت جراحی های بینی خاص و متفاوتی قرار می گیرند که فرایند آن با سایر افراد ، بسیار فرق داشته و به تبع آن ، نتیجه متفاوتی را به دست خواهد داد. بیماران اغلب دوست دارند زمانی که توسط یک جراح بینی ویزیت می شوند ، عکس سلبریتی مورد علاقه خود را همراه داشته و به پزشک خود بگویند که مثلاً من دوست دارم نوک بینی ام شبیه به نوک بینی فلان سلبریتی شود ، یا این ، همان بینی است که من هم دوست دارم داشته باشم.

دیدن عکس های بینی مورد علاقه بیمار ، می تواند تا حد زیادی به جراح در درک ایده بیمار ، کمک کند ، ولی همیشه اجرای آن مدل بینی خاص ، منطقی نیست. تنها برخی مدل ها را می توان بر روی بینی هر فرد ، اجرا نمود. به بیان دیگر ، همیشه این امکان وجود ندارد که الزاماً بتوان هر نوع بینی که بیمار به دنبال داشتن آن است ، برای او خلق نمود. گاهی استخوان ها ، غضروف و پوست شما ، دارای شرایط و ویژگی هایی نیستند که به جراح ، امکان اجرای مدل بینی مورد نظر شما ، شبیه به یک عکس را بدهند.

جراحی بینی شبیه به یک عکس ، یک ایده مقدماتی

بینی ، برجسته ترین ویژگی بر روی صورت هر فرد است. بینی ، کانونی ترین نقطه صورت بوده و نقش مهمی را در تحت تاثیر قرار دادن ویژگی های زیبایی کلی صورت ، ایفا می کند.

برای آندسته از افرادی که اصطلاحاً در چشم بوده و بسیار مورد توجه دیگران هستند ، فشار برای خوب به نظر رسیدن ، روی آنها زیاد است. یک بینی متناسب و جذاب ، باعث می شود که بقیه صورت ، خوب به نظر برسد. به همین دلیل ، بسیاری از سلبریتی ها ، تحت جراحی قرار می گیرند.

رینوپلاستی ، یک مداخله سفارشی است. این فرایند جراحی می تواند دغدغه های زیبایی یا تنفسی یا هر دو مورد را درمان کند.

سلبریتی ها نیز به همان دلیلی که ما جراحی را انتخاب می کنیم ، این فرایند جراحی را بر می گزینند. علت انتخاب این فرایند جراحی از سوی آنها نیز به دلیل بهبود زیبایی بینی ، مثلاً بهبود شکل نوک بینی ، پل بینی ، کوچک کردن کل بینی و تغییر زاویه آن نسبت به لب بالا می باشد.

بهبود های به دست آمده به وسیله جراحی در بینی ، به سلبریتی ها کمک می کند تا به هدف مورد نظر خود در خصوص شکل بینی ، دست پیدا کنند. جراحان زیبایی ، تکنیک های جراحی را بعد از ارزیابی آناتومی بینی و ویژگی های صورت منحصر به فرد برای هر بیمار ، اجرا می نمایند. هر فردی ، صرفنظر از یک سلبریتی یا یک فرد عادی بودن ، دقیقاً می تواند صاحب بینی که خواهان آن است ، شود ، مشروط بر اینکه توقعات و خواسته های او منطقی بوده و با توجه به ویژگی های بینی و صورت او ، قابل اجرا باشد. درک ایده های بیمار و گفتگو با او برای ترسیم تصویر مورد نظر هدف بیمار ، چیزی است که پزشک ، بعنوان یکی از اقدامات خود در جلسه مشاوره ، اجرا می نماید.