کسانی که قصد انجام جراحی بینی را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کنند، از آن جا که این جراحی یکی عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای انتخاب بهترین پزشک را دارد. در این مقاله از دکتر کیوان خوشخو بهترین جراح بینی تهران به تمام مواردی که می بایست در انتخاب دکتر توجه کرد می پردازیم.

 

بهترین جراح بینی

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

  1. برای انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  2. پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن نزد بهترین آن ها بروید.
  3. در جلسه مشاوره انتظارات خود را از جراحی زیبایی بینی به جراح بینی مورد نظر بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  4. حتما برای اطمینان از انتخاب دکتر بینی نمونه کارهای او را مشاهده کنید.
  5. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر کیوان خوشخو یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  6. با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

 

بهترین جراح بینی

 

ویژگی های بهترین جراح بینی چیست؟

  1. یک جراح بینی خوب باید صبور باشد و زمان کافی را برای معاینه و مشاوره بیمار بگذارد.
  2. با حوصله باشد و تمامی نکات مربوط به جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد تا با رعایت آن ها بهترین نتیجه را به دست آورد.
  3. جراح بینی باید دید زیبایی شناختی داشته باشد و بتواند بینی را بعد از جراحی تجسم کند تا بهترین مدل بینی را به بیمار پیشنهاد دهد.
  4. صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.

 

بهترین جراح بینی

 

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

از آن جهت انتخاب یک دکتر بینی خوب حائز اهمیت می باشد که اگر فرد پزشک را به درستی انتخاب نکند ممکن است به دلایلی همچون افتادگی نوک بینی ، رفع نشدن کامل قوز بینی ، غیرقرینگی بینی ، بیش از اندازه کوچک و سربالا شدن بینی و غیره از نتیجه عمل جراحی بینی رضایت نداشته باشد و بخواهد اقدام به جراحی بینی ترمیمی کند.

برای انجام جراحی بینی ترمیمی بیمار باید تا یک سال صبر کند تا برش ها ایجاد شده از جراحی بینی اولیه بهبود یابد و بعد از آن اقدام به جراحی بینی ترمیمی کند.

مزایای انتخاب بهترین پزشک بینی

جراحی بینی بعنوان یکی از پر طرفدارترین فرایندهای زیبایی در سراسر جهان ، ترکیبی از علم و هنر است که خالق هنر آن ، بهترین جراح بینی ، اثری تحسین برانگیز را خلق می نماید که علاوه بر جنبه های زیبایی در بینی ، مشکلات عملکردی این اندام را نیز درمان نموده و تنفسی راحت تر از راه بینی را به شما تقدیم می کند.

در واقع دستیابی به یک بینی زیبا ، تنها مزیت سپردن جراحی به دست بهترین جراح بینی نمی باشد. دکتر کیوان خوشخو ، بهترین جراح بینی در تهران ، یکی از ویژگی های یک جراحی بینی موفقیت آمیز را در کنار خلق نتیجه ای زیبا و تحسین برانگیز ، در نظر گرفتن ویژگی های عملکردی این اندام می داند و معتقد است زمانی می توان ادعای یک نتیجه موفقیت آمیز از فرایند جراحی بینی را داشت که بیمار علاوه بر رضایت از شکل ظاهری بینی خود ، از کیفیت عملکرد بینی خود در هنگام نفس کشیدن از راه این اندام نیز ابراز رضایتمندی نماید.

از دیگر مزیت های نتیجه خلق شده به دست بهترین جراح بینی ، تاثیرات مثبت روحی است که در بیمار شکل می گیرد. یکی از پر تکرار ترین گلایه های بیماران داوطلب جراحی بینی ، احساس خجالت آنها در تعاملات روزمره به دلیل بدشکلی بینی شان می باشد. زمانی که صاحب بینی زیبا می شوید ، این زیبایی ، انعکاس خود را در بالا رفتن سطح اعتماد به نفس شما بر جای می گذارد. احساس اعتماد به نفس ، ضریب موفقیت شما را در فعالیت های روزمره و خصوصاً اجتماعی تان افزایش می دهد و به طور کلی ، کیفیت کل زندگی ، به مدد تاثیرات مثبت یک جراحی بینی موفقیت آمیز ، افزایش می یابد.

 

بهترین جراح بینی

 

انتخاب بهترین فرم بینی توسط بهترین جراح بینی

یکی از دغدغه های اصلی افراد پیش از جراحی، انتخاب فرم بینی می باشد. فاکتورهایی که در ادامه به آن ها اشاره نموده ایم مواردی هستند که در حین انتخاب فرم بینی می بایست مورد توجه قرار گیرند:

  • نوع بینی

بینی ها با توجه به ویژگی های ساختاری شان که متشکل از پوست، غضروف و چربی های زیرپوستی می باشد به دو نوع استخوانی و گوشتی تقسیم می شوند. افرادی که بینی استخوانی دارند با توجه به سایر فاکتورهایی که در ادامه آورده شده اند می توانند یکی از دو فرم طبیعی و فانتزی را انتخاب کنند ولی افرادی با بینی گوشتی جز جراحی بینی طبیعی انتخاب دیگری ندارند حتی اگر بهترین جراح بینی تهران یا شهر مورد سکونت خود را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کرده باشند.

  • سلیقه فرد

اگر فرد تمایلی به مشخص بودن نتیجه جراحی نداشته و علاقمند تغییرات افراطی نباشد می بایست برای جراحی بینی طبیعی و درغیر اینصورت برای جراحی بینی فانتزی اقدام نماید.

  • جنسیت

ظرافت با ویژگی های استخوانی چهره آقایان و ضمخت بودن صورت آن ها تناسب چندانی ندارد به همین دلیل جراحی بینی فانتزی به دلیل اینکه در این فرم، بینی کوچک، سربالا و قوس دار می شود گزینه مناسبی برای آقایان نیست. در صورتی که خانم ها از نظر جنسیتی برای انتخاب فرم بینی شان محدودیت ندارند.

  • ویژگی های صورت

یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب فرم بینی به آن دقت ویژه کرد، ویژگی های صورت می باشد. جراحی زمانی با بهترین نتایج همراه خواهد بود که بیشترین تناسب را با صورت و اجزای موجود در آن داشته باشد. به طور مثال اگر فاصله لب و بینی فردی زیاد باشد می بایست از انجام جراحیفانتزی که با سربالا شدن نوک بینی موجب بیشتر شدن این فاصله می شود برای او خودداری نموده و بینی او را به فرم طبیعی جراحی کرد.

 

بهترین جراح بینی

 

تکنیک های استفاده شده در جراحی توسط بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی متناسب با شرایط ویژه هر بیمار خود ، از تکنیک های مختلفی برای جراحی بینی استفاده می کند. این تکنیک ها شامل موارد زیر می باشد:

رینوپلاستی باز

در این تکنیک ، بهترین جراح بینی ، تمام برش ها جز یک برش را در داخل بینی ایجاد می کند. برش خارجی ، به شکل یک برش نازک عرضی ، در ستونچه جدا کننده دو سوراخ بینی ، ایجاد می شود. رینوپلاستی باز به بهترین دکتر بینی ، این امکان را می دهد تا پوست و بافت نرم بینی را کنار زده و برای انجام تنظیمات ، به استخوان و غضروف ، دسترسی پیدا کند. بهترین جراح بینی ، در زمان تشریح این فرایند برای بیمار خود ، آن را به چیزی شبیه به بالا زدن کاپوت ماشین تشبیه می کند که می توان به کل موتور ماشین دسترسی پیدا کرد. تکنیک باز رینوپلاستی ، بهترین گزینه برای بیمارانی است که دامنه تغییرات مورد نیاز در بینی آنها گسترده است.

تکنیک بسته

تکنیک بسته ، یک فرایند سنتی است که جراحان از آن برای چندین دهه استفاده کرده اند. در این فرایند ، تمام برش ها در داخل بینی ایجاد می شود و دسترسی به چارچوب بینی و ساختارهای داخلی ، محدود است. این تکنیک ، رایج ترین روش برای آندسته از بیمارانی است که می خواهند بینی خود را باریک کرده یا تغییراتی را در پل بینی ایجاد کنند.

سپتوپلاستی

شاید درباره سپتوم کج شنیده باشید. سپتوم ، غضروف داخلی است که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند. در بیمارانی که سپتوم آنها کج است ، مسیر جریان هوا دچار گرفتگی هایی می شود. بهترین جراح بینی ، با انتخاب تکنیک سپتوپلاستی ، این مشکلات را رفع می نماید.

تیپ پلاستی

اصلاح نوک بینی ، یکی از چالش برانگیزترین جنبه های رینوپلاستی است. گرافت های مورد نیاز برای تیپ پلاستی ، اغلب از ناحیه سپتوم ، گوش ها یا دنده ها گرفته می شود.

بهترین جراح بینی ، با به کار گیری مهارت خود ، کانتور و پروجکشن نوک بینی را بهبود می بخشد. گرافت ها به جراح این امکان را می دهد که به تغییرات پایدارتری در شکل دهی های مورد نظر دست پیدا کند.

بهترین جراح بینی و مدل های مختلف بینی

بینی ، تحت مدل های مختلفی قابل درمان است. گاهی شما بعنوان بیمار ، مدل خاصی را جهت اجرا بر روی بینی تان مد نظر دارید و آن را در عکس به پزشک خود نشان می دهید. پزشک در اولین قدم ، به بررسی ویژگی های بینی و صورت شما می پردازد تا به این تشخیص برسد که آیا اجرای این مدل درخواستی شما ، بر روی صورت تان برازنده خواهد بود یا خیر. در صورت تناسب مدل بینی انتخابی ، طرح درمان شما متناسب با تغییرات لازم الاجرا برای دستیابی به مدل مورد نظر ترسیم می شود. در صورتی که پزشک تشخیص دهد این مدل انتخابی ، زیبنده صورت شما نیست ، با ارائه توضیحات جامع ، بیمار خود را به گونه ای اطلاع رسانی می کند که بیمار از یک نگاه علمی ، از انتخاب خود منصرف شود.

انواع مدل های بینی قابل اجرا در طول جراحی رینوپلاستی شامل مدل بینی طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد که هر یک از آنها ، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند.

مدل بینی طبیعی ، تنها به رفع ایرادات ظاهری بینی می پردازد و یکی از مشخصه های بارز آن زاویه 90 درجه بین لب بالا و بینی است. بعلاوه ، پل بینی در این مدل کاملاً صاف بوده و دارای قوی یا انحنایی نمی باشد.

مدل بینی فانتزی با مشخصه های نوک رو به بالای بینی و قوس روی پل بینی شناخته می شود. در این مدل بینی که تحت عنوان بینی عروسکی نیز شهرت دارد ، زاویه بین لب بالا و بینی ، 105 درجه بوده و بینی دارای ظرافت قابل ملاحظه ای است.

طرفداران این مدل بینی بیشتر بانوان می باشند و با توجه به کوچک بودن اندازه بینی در این مدل ، در میان مردان طرفدارانی را به سمت خود جلب نکرده است.

مدل بینی نیمه فانتزی مدل بینی در برگیرنده ویژگی های بینی طبیعی و فانتزی می باشد. در این مدل ، بهترین جراح بینی ، زاویه بین لب بالا و بینی را بین 90 تا 105درجه تنظیم کرده و قوس روی پل بینی ، در مقایسه با بینی فانتزی ، اندکی کمتر است.

عدم انتخاب بهترین جراح بینی چه عوارضی در پی دارد؟

شاید با خود بگوید که اگر ما یک جراح رینوپلاستی مجرب ، متبحر و خبره را برای عمل جراحی بینی خود انتخاب نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم با وجود اینکه تمامی پزشکانی که در حوزه جراحی زیبایی صورت و بینی مشغول هستند می توانند عمل رینوپلاستی را انجام دهند ، اما مهم است که نتیجه پایانی به چه شکل باشد. در صورتی که جراح انتخابی شما از تبحر ، مهارت و تخصص کافی برخوردار نباشد نمی تواند به خوبی مشکلات به وجود آمده در حین انجام عمل جراحی را برطرف سازد یا از وقوع آن ها جلوگیری نماید از همین رو ممکن است بیمار با عوارض جانبی خطرناک و غیر قابل جبرانی مانند اختلالات تنفسی و عملکردی در بینی ، از دست دادن حس بویایی ، مواجهه شدن با توقف تنفس در زمان خواب یا آپنه خواب ، دچار شدن به سردرد های مکرر و طولانی ، آسیب دیدگی بافت و غضروف های بینی ، غیرقرینه شدن و نامتقارن بودن حفره های بینی ، سربالا شدن بیش از اندازه نوک بینی و به وجود آمدن حالت بینی خوکی که ظاهری زشت و ناپسند دارد و کوچک شدن بیش از اندازه سوراخ های دماغ مواجه شود.

از همین رو اگر خواهان نتایجی مطلوب ، ایده آل و درست هستید بهتر است به خوبی در انتخاب بهترین جراح بینی خود دقت کنید و بهترین و متبحر ترین پزشک را در این زمینه انتخاب نماید. شما عزیزان می توانید برای بررسی نمونه کار های دکتر کامران خوشخو یکی از بهترین جراحان بینی تهران به گالری تصاویر یا اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه حضوری به مطب ایشان هم مشاوره دریافت کنید و هم با مراجعه کنندگان حاضر در مطب گفتگو کنید و نظر آن ها را در رابطه با ایشان جویا شوید.

بهترین جراح بینی تهران چه کسی است؟

بهترین و متبحر ترین جراح دماغ در شهر بزرگ تهران کسی است که هم دارای نمونه کار های جذاب و دیدنی بر روی چهره اقایان باشد و هم دارای نمونه کار های خارق العاده ای در زمینه جراحی زیبایی بینی خانم ها ، از طرفی دیگر سابقه درخشان و پر آوازه ای در زمینه عمل های زیبایی صورت برخوردار باشد. انتخاب چنین پزشکی ممکن است کمی سخت به نظر برسد چرا که امروزه پزشکان بسیار زیادی در شهر تهران زندگی و مشغول به کار هستند و خود را به عنوان بهترین و متبحر ترین عنوان می کنند. از همین رو بهتر است علاوه بر مشاهده نمونه کار های پزشک در فضای مجازی به صورت حضوری به پزشک انتخابی و مورد نظر مراجعه نمایید و در زمان مشاوره از او سوالاتی در رابطه با عمل جراحی ، تخصص پزشک ، تعداد عمل های جراحی زیبایی بینی که تا کنون انجام داده است ، نکات مراقبتی که باید انجام شود و این که چه نوع فرمی برای بینی شما مناسب است بپرسید. با مطرح کردن این گونه سوالات می توانید سطح تخصص ، دانش و مهارت پزشک انتخابی را محک بزنید.